reklama

malý obchod s kvetovanou látkou

smiech je prechodníkom úzkostivždy si na to spomeniem keď na mňa čudne pozeráš

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

že mi mystická postavička

musela zakaždým pripomenúť

že príde plač mám prestať hrýzť a trýzniť bránicu

zrazu som sa preľakla

a čudný pocit v chrbtici akoby smrť

a nekonečne dlhý bicykel pre toľko pedálujúcich

koľko preglgnutí

vždy začnem plytko zívať a vidím pláž

po ktorej sa trúsia drobné škice malých bicyklov

keď sa rozbíja veľké

na atómy na detaily na práškový uhlík

papiere plné štúdií psy v pene príboja

zanechávajúc jamky po labkách zaplavené a znovu vymyté

zväčšujúce sa perspektívy striech veľké lupene a ich blizny

ktoré ma chcú zhltnúť mám strach uveriť tomu

mám strach z prelínania z farieb drhnem to jadrovým mydlom

až kým sa zadýchaná neprebudím

spávam keď je vonku najkrajšie keď sú cesty plné a veľa hudby

akcie stúpajú a z bankomatov vyliezajú rezance bankoviek

atmosferickým posedávaním na balkóniku

s kávou a sušeným ovocím vymazávam ponurosť

tria z belleville jej lascívny pohľad

obsedantnú vôňu rozkroku vykonštruovaný príbeh z ciest

opitosť ktorá ma desí keď vidím množstvo prázdnych fliaš

zakrývam si uši aby som nepočula štrngot

vidím ich v kaviarňach pofajčievať vibrovať v prehriatom vzduchu

vidím ich mliečne spletené telá veľa potu

začalo to smiechom čo tlačil bránicu pricvikol aortu

končí to udusením už to poznám

stačí na mňa čudne pozrieť

ja si už domyslím

Denisa Hájková

Denisa Hájková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vo farbách. v obrazoch. v hudbe. poeticky. krehko. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenátaké dniLuciaillogiquepohľadnice odinakiaľ

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu