reklama

ajm kóling mami / alebo dodatok desať minút po tom, ako som zložila

Je už čas prestať sa búriť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Keď sme spolu telefonovali hovorila som jej ako matka dcére, ona plakala, a v skutočnosti to bolo naopak. Ja som dcéra. Hovorila som niečo o pokore. O Veľkej noci, o každom zastavení, ako o páde, o konfrontácii s človekom. „Je to cesta, ktorú si nevyberáš, mami. Ani tých ľudí na nej."

„Je čas prijať. Kráčať. Mami. Buď aj ty hrdá na to, že ťaháš kolenačky bremená. Že, keď si kresťanka, máš to v mene. Že tie ťarchy nie sú ani zďaleka také neúnosné."

„Že to nie som ja, mami, čo sa celý život búri. Ale ty. Teraz sa usmievam. Lebo viem, že by si protestovala."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Hej chce sa mi smiať, aj keď inokedy by som po tomto telefonáte plakala, a chcela ti pomôcť, a samozrejme nevedela ako. Vieš, niekedy si myslíme, že Zem sa točí len okolo nás, a že my sme za všetko zodpovední, a keď sa na to pozrieš z opačnej strany, rozosmeješ sa.

Každé zastavenie je výzva. Kráčaj. Ver mi

Ozaj, a vieš o tom, že Ježiš nevstal z mrkvy?

/ pusi, pusi, mam /

Denisa Hájková

Denisa Hájková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vo farbách. v obrazoch. v hudbe. poeticky. krehko. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenátaké dniLuciaillogiquepohľadnice odinakiaľ

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu