reklama

.ragtime

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

boli tam agáty

a praženie kávy

včely a pastierska kapsa na prasknutie

zo šiat mi viselo sto percent nôh

a v izbe s oknom do dvora tri farby tušu

vtedy ešte Ragtime

a BEBE keď som sedela pri plnom popolníku

počúvala nálety lastovičiek

nohy na teplej dlažbe

a komáre v stehnách

kuchynská linka mala plechové dvierka

modré ako mundúr sestričiek na Antolskej

voňala starým varením

a mala malé okno bez záclony

namiesto muškátov na rímse

brezu v predzáhradke

záchod som oblepila

útržkami

Che Guevara Maria Callas

čítala som si tam

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

asi najradšej

anglický slovník a pohľady tých dvoch na útržkoch

keď som už napoly nemyslela

v posteli som mala Carlosa

Castanedu a južný vietor

vtedy som im

verila

Denisa Hájková

Denisa Hájková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vo farbách. v obrazoch. v hudbe. poeticky. krehko. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenátaké dniLuciaillogiquepohľadnice odinakiaľ

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu